Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Konstig dröm

Kategori:

image119Inatt så hade jag skitsvårt för att somna. Det var ensamt i sängen o tråkigt att sova. Efter halv 3 så somnade jag efter att jag legat i sängen i 2 timmar. Vaknade halv 6 o blev rätt störd över att ja bara sovit i 3 timmar. Men jag somnade om rätt så fort. Drömde att jag och nåra vänner var kidnappade i min lägenhet. Kidnapparna letade efter ett gossedjur. När jag såg att det låg nere på gatan så skulle jag hålla kolla på den medans en av kidnapparna gick ner för att hämta den. Men när hon kom ner för att hämta den så var den borta. Efter en stund så var det ett skitstort lejon där istället. Jag klättrade ner från min balkong för att kunna hämta gossedjuret som jag hade kommit fram igen.
Väl nere så blev jag jagad av det enorma lejonet som samtigt var väldigt sött. Jag fick tag på gossedjuret och kidnapparna lämnade oss. Efter det så vaknade jag och var grymt trött.

I eftermiddag så skall jag, Åsa, mor och Freddie åka till tibro för att kolla på möbler. Vad gör man annars där?


8 dagar har min Xbox varit borta från mej nu

Kommentarer


Kommentera inlägget här: