Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Sjuk bara en natt?

Kategori: Allmänt

Igår när vi skulle lägga oss så frös jag så enormt mycket vilket jag aldrig brukar göra när jag lägger mig. Jag höll på att bli sjuk. Åsa och jag kollade på ett futurama avsnitt och sen skulle vi försöka sova. Tyvärr så somnde jag inte förrän nån timma senare. Sov i kanske 2 timmar och sen vaknade jag av att ja var törstig och frös. Efter det så gick det bara inte att somna om. Gick sen upp för att ta mej en Ipren efter det låg jag och försökte somna 2 timmar säkert , halv 6 på morgonen gav ja upp och gick till soffan för att läsa lite. Hade jag läst i sängen då hade jag väckt Åsa och det är ju inte så snällt. Läste i 45 min, sen kollade jag lite på barnprogrammen på kanal 5. Efter 7 på morgonen somnade jag igen och väcktes av Åsa vid 10. Då var jag skittrött men kände mej inte sjuk längre. Så skumt. Har aldrig varit med om att man blir sjuk och sen frisk 8 timmar senare.

Efter 7 ikväll så ska jag och Åsa till Axvall för att äta kräftor, dricka och umgås med våra vänner. Det ska bli riktigt skoj och så ska jag ta massa kort som jag sedan kommer lägga upp på bilddagboken och här.
image120

Xboxen har nu varit borta i 9 Hela dar


Kommentarer


Kommentera inlägget här: