Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Julklappar

Kategori:

Finally, så e ja tillbaka efter jul uppehållet. Det har inte varit meningen att inte skriva men det har hnt så himla mycket annat så då blir det så här. Min Jul detta året har varit kanon. Den 22:a kom jag till Åsa och vi smyg åt på julmaten som vi skulle äta dagen där på.

Söndagen den 23:e så öppnade jag massa julklappar med Åsas familj och det var supermysigt. Jag fick Spiderman 3, munktröja, Elvis bok och ett Bälte.

Måndagen den 24 åkte jag till Axvall för att fira julen med Mats, Pappa och Linda. Efter maten och Kalle ankas Jul så var det Julklappsöppning då fick jag en Bart Simpsons docka, Pirates of the Caribbeans Vid världens ände och Pengar.

 Tisdagen den 25:e så åkte jag till Mormor och Morfar för att träffa dem och mina kusiner. Vid middag åkte vi vidare till Mamma och Freddie och där åt vi och öppnade ännu mera paket. Call of Duty 4, Glögglas, Karaff, Pengar, Choklad och Pirates of the Caribbeans Vid världens ände( igen) Det har blivit en tradition för mej att jag alltid får samma sak av Mamma och Pappa. Efter att jag varit där i några timmar så var det dax att ge sej vidare. Jag åkte med Svenne till tråvad där Tomten var på besök för att ge mej ännu mera paket. (Måste varit mycket snäll i år). Detta var och samma dag som jag och Åsa firade ett år men tyvärr så kändes det inte så mycket som det eftersom vi knappt träffades förutom på kvällen fast då var vi ju runt massa människor.

Familjen Ströms Julgran
image275
Mina Kusiner och jag spelar spel
image274



Kommentarer


Kommentera inlägget här: