Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Santa Lucia

Kategori:

Imorse vakna ja utvilad och det var skönt. Klockan var halv 11 och Åsa låg vid min sida. hon hade drömt någon äcklig dröm som hon inte kom ihåg och jag drömde att jag försökte få ut mitt pris från en lott som jag vann på. Priset var en gammal digitalkamera, 5kronor pch något mer jag inte kommer ihåg just nu. Problemet var att butiksägaren förstod aldrig att jag hade vunnit så han vägrade ge mej någon vinst. Vi tjafsade i flera timmar och sen kom Åsa in i Butiken och vann samma pris. Då fick hon det direkt. Grrr! Mycket märklig dröm. Antigen betyder det att jag ska köpa lotter eller så betyder det att jag ska ge lotter till någon annan.

Vad tror ni?

Jag drömde också att det var festival och att vi festade men de drömmarna kommer jag inte ihåg så mycket av.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: