Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Vulcano in Skövde

Kategori:

image280Inatt drömde jag att det blev som i filmen Volcano. Hela skövde blev drappat och det kom upp magma överallt från marken. Jag var vid P huset på Commerce så jag hoppade allt jag kunde för att ta mej så långt ifrån magman som möjligt. Jag kunde hoppa 2-3 meter upp i luften när jag hoppade jämnfota och kom ännu längre när jag tog i.  Väl uppe på toppen hittade jag ett ställen där man skulle markera alla rutor på en figur. Lyckades man med det så fick man någon hemlig skatt. Tyvärr så kom jag aldrig så långt. Helt plötsligt byttes allt ut mot pärlplattor som man var tvungna att bygga i rätt färger för att man skulle få skatten och det var lättare sagt än gjort. Efter att jag och Lillemor(Åsas mamma) försökt ett tag så vaknade jag.




Jag drömde också att jag köpte mej ett Wii och 2 spel för 1000kr men hann tyvärr aldrig spela det.

image281

Kommentarer


Kommentera inlägget här: