Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Wedding Time

Kategori:

Inatt drömde jag att Åsa och Jag skulle gifta oss. Det var efter nyår någongång och varken jag eller Åsa vill gifta oss när det är kallt. Men tillbaka till drömmen. Vi skulle gifta oss klockan 12:25 och den dagen vaknade jag 11:35 så jag fick lite panik över att jag inte skulle hinna. Men så fick jag skjuss av Alan Harper( från 2 ½ män) Problemet var bara att jag kom på efter vi kört en stund att jag har ingen smoking att ha på mej.
Så jag och Pappa fick åka in i skövde för att leta efter en. Det var 40min kvar innan jag skulle stå altaret bredvid min Åsa så Pappa mej körde till någon affär som kan liknas med biltema blandat med en rutten klädaffär. Där fanns inget man kunde ha på sej men Pappa ville inte lämna stället eftersom de hade så billiga verktyg. Det tog hela dagen innan vi gav upp med smokingletandet. På kvällen träffade jag en inte allt för glad Åsa men efter jag förklarade min situation och att det vi egentligen ville gifta oss på Sommaren så blev hon glad och såg fram emot det. Det var en mycket flummig dröm med massa av olika karatärer som jag inte kommer ihåg just nu.

Kommentarer

  • Linda säger:

    Jättekul dröm! Haha, jag skrattade högt.

    2007-12-18 | 12:53:09
    Bloggadress: http://www.nogg.se/dekonstiga
  • Linda säger:

    hej, Tack för julkortet när postade du det? Jag och Mats skickade extremt fula julkort till hans släkt och vänner i söndags och jag funderar på när de kommer fram. Jag nöjer mig med internetkort.

    2007-12-19 | 13:51:58
    Bloggadress: http://www.nogg.se/dekonstiga

Kommentera inlägget här: