Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Weekly update

Kategori:

Nu var det längesen jag satt här och skrev på min blogg. Anledningen till att det har tagit så lång tid mellan jag skrev förra gången och nu är att jag inte har haft tid. I onsdags så var hade jag och Patrik ordnat en helkväll hemma hos mej för Pontus eftersom han skulle flytta till Sälen. Vi försökte supa honom full och så spelade vi Xbox samtidigt som vi spelade våghals. Det var riktigt kul kväll dock så blev det väldigt sent för stackars Patrik som skulle upp tidigt dagen där på för att jobba. Efter jag och Pontus druckit några glas så fick jag en våghals lapp där det stod att personen till vänster skulle göra en drink till mej och kravet var att något skulle vara från kylen. Resultatet blev ett glas innehållande Vodka, B sprite, san Frassisco extrakt, chokladmint extrakt och citron extrakt. Jag tog mej en lite smutt och den kom upp direkt så jag fick springa till toa för att spy upp skiten. Men när jag var klar med det så var det bara att fortsätta.
Kvällen slutade klockan 12 och jag fick skjuss till Åsa av en mycket snäll men trött Patrik. Tack för det!


På Torsdagen så vaknade jag och Åsa tillsammans och efter ett bra tag så fick hon upp mej ur sängen. Vi skulle åka till Ikea idag med Lillemor(Åsas Mamma). Lillemor försov sej men det gjorde inget för vi kom iväg i en bra tid i vilket fall. Väl på Ikea i Jönköping så hittade jag en Bokhylla jag ville ha. Dock så fick den inte plats i bilen och skulle den fått plats så hade den förstört sätet den låg på. Jag hade tänkt jag skulle hitta massa kläder i Jönköping men det var lättare sagt än gjort. Vi gick igenom A6 utan några fynd. Sen gick vi till Pc City och blev riktigt besvikna på att de tog ut 150kr mer för 25st DVDskivor än på andra ställen. Så vi åkte hem lite trötta men glada. När vi kom till Stenstorp så spelade vi lite Mario Party eftersom jag har mitt Gamecube hos Åsa. Efter det så åkte vi hem till mej för att mysa och kolla på finalen i Surviour och jag tyckte fel person vann i slutet.

På Fredagen så var tränade jag för första gången på länge och det var riktigt tråkigt men skönt. Senare på Kvällen åkte vi till Stenstorp och där kollade vi på Idol och åter igen så tyckte jag fel person vann. Men som alla vet så är det ju 2an som vinner i långa loppet.

Lördagen spenderade jag och Åsa i Göteborg. Jag hade ont i magen hela dagen av någon anledning jag inte vet och av träningsvärken som jag drog på mej. Vi shoppade lite julklappar och jag hittade ett par skor. När det började bli mörkt åkte vi till Liseberg och gick där i cirkus 2 timmar. Både jag och trötta på allt folk så vi beslutade för att åka tillbaka hem. När vi kom till mej så började min granne spela dunka dunka tekno skit musik och vi orkade inte lyssna på det ännu en natt så vi åkte till Stenstorp igen=)


Idag så har vi varit så trötta och slöa hela dagen. Varför ska man vara det på Söndagar för. Mitt ägg som jag skulle ha på mackan i morse blev lite konstig. Bilden nedan



Kommentarer


Kommentera inlägget här: