Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

FlatOut : Ultimate Carnage

Kategori: Tvspel

image57Jag tror inte jag har haft så skoj med ett spel på länge. Igår när jag var med Patrik så gick vi in på Game på commerce. Där hittade jag Flatout till Xbox 360. Jag köpte det utan att tveka. När vi hade handlat allt vi skulle ha så åkte vi hem till mej. Kollade på en riktigt lökig skräckfilm om en gigantisk krokodil som dödade människor i afrika. Efter filmen så startade vi Xboxen. Satte i spelet o efter bara någon minut så älskade både jag o Patrik FlatOut. 2 timmar senare så grillade vi lite kött som vi senare åt medans vi kollade på serien Blade som hade premiär. När vi var mätta så sket vi i Blade o satte på Xboxet istället. Skit i Blade sa vi, Köra bil o prejas e` mycket mycket roligare. Sen satt vi säkert en timme till med spelet. Fan va skoj vi hade. Runt halv 12-12 så var Patrik tvungen att åka hem. Lika bra var la de. Annars hade vi la spelat sönder oss och Xboxen.

Ser redan fram emot nästa gång vi ska spela ihop =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: