Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Min Nationaldag

Kategori: Allmänt

Jag vaknade runt 9 och vid min sida låg den personen jag älskar över allt annat. ÅSA!!
1 timme senare var jag fortfarnade dödstrött så jag orkade inte ens kolla på min älskling. Efter att Åsa tjötat på mej ett tag så gick jag upp. Efter någon timma så gick vid ut för att sola o spela kort i gräset. Mysigt. 2 timmar senare så kom Patrik på besök. Vi åkte till maxi för att handla lite mat och panta flaskor. Det blev kycklingfileer och Potatissallad. Vi marinerade och grillade kycklingen. Smaskens. På kvällen vid 6 så åkte Åsa hem och lämnade mej själv med Patrik. Men som tur e så gick det bra. Vi spelade lite Nhl och softade framför tv:n. När Patrik sedan lämnade mej så kollade jag på Fotbollen mellan Sverige och Island. Shit vilken match. Värsta måååålfesten. 5-0 =)
En sak jag funderade på under matchen var varför alla i islands lag hade något efternamn som slutade med son. t.ex isaksson, alfredsson, andersson osv. varenda spelar i island verkligen iaf av dem som fick spela. Mycket märkligt

image35

Kommentarer


Kommentera inlägget här: