Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Student 2007

Kategori: Party!

Då har alla studenter sprungit ut då. Man blir så glad när man ser alla lyckliga studenter springa ut. Man minns hur jävla kul man hade själv. I år var det väldigt många man kände som gick ut. Tyvärr så kom man inte ihåg alla :S TABBE! Jag kom till Skara på fredagen 11.50 där mötte jag upp med Niclas och Heimar. Efter att vi väntat på studenterna i 40min så springer de ut med stora leenden. Jag träffar Pontus o vi går o grattar alla som vi känner. Vissa får presenter vissa får bara en kram. Sen bär det av till botan o sen är det vidare till stan där kortersen är. Efter allt så är det middag hos Kero, Det var riktigt najs. Fick sitta i solen o äta kött med potatisgratäng och efter fick vi kladdkaka och jordgubbstårta. Efter den trevliga middagen så bar det vidare till Tobbe o Madde där förfestade till 11 på kvällen. Vi gick in till stan för att festa på vidare Olins. Det var trevligt men det var riktigt dåligt att de inte hade någon gardroberier när man betalde 100kr för att komma in. Jag och Åsa fick gå runt och dansa med en påse, väska och en tröja hela kvällen. Lagom kul men va fan. Innan 1 så lämnade vi Olins 100 kronor fattigare och mycket tröttare. Tog bussen till skövde 01:20. När vi kom fram till skövde så frös Åsa så himla mycket att vi typ sprang hem till mej. Det var lite skoj. När vi kom hem så var det meningen att vi skulle vara pigga o sitta öppe en stund men vi somnade rätt så fort. Attans så mysigt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: