Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Spyor o Children of Men

Kategori: Allmänt

Idag är det inte min dag. Kände inatt när jag låg i sängen och läste en tidning att ja mådde lite illa. Men trodde att det var tröttheten. Klockan 2 på natten så vaknade jag över att jag mådde jätteilla o sprang iväg till toaletten för att spy. Jag gick tillbaka till sängen och somnade 30min senare så måste ja spy igen. Så här var min natt till kl 7 då sista spyan kom. Ringde och sjukanmälde mej på vägvalet. Somnade om och vaknade vid halv 11. Gick upp för att lägga mej i soffan. Spydde nån gång. Så har hela dagen vart för mej. Har legat i soffan. Fort jag går upp så måste jag spy. Åt kyckling igår och tror att det är den som förgftade mej.

Filmen jag såg på när jag hade vaknat var Children of men. Den handlade om att alla alla kvinnor i världen var sterila. Så de kunde inte föda barn. Bara för att det inte hade föds ett enda barn på 17 år så blev det krig över hela världen. Storbrittanien var det enda landet som hade en motståndsrörelse mot regeringen. Det var en mycket mörk och förstörd och skrämmande framtid utan barn. Denna filmen var riktigt cool. Skitsköna sjutscener och roliga avsnitt.

Betyg

4 av 5

image29

Kommentarer


Kommentera inlägget här: