Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Vespor & sidentäcken

Kategori:

Klockan 5 i morse vaknade jag av en lite smått irriterad Åsa som putte på mej. Jag snarkade tydligen. Inte så konstigt för jag kunde inte andas genom näsan. Sprang iväg till toaletten för att snyta mej. Då kom det massa torkat blod i en klump. Båda närborrarna var fyllda med blod. Supermysigt verkligen. Sen kröp jag ner o myste med Åsa igen.
Somnade rätt fort och drömde om att åsa var gravid som en badboll o att vi solade med hennes familj. Senare på kvällen så smällde jag smällare med Åsas morbror som jag aldrig träffat i hela mitt liv. Sen började jag drömma om att jag, Pontus & Patrik sprang runt i axvall. Jag hittade en gammal vespa som vi körde omkring på. Men när Patrik skulle åka på den så gick den sönder. Hjul och styre bara försvann. När vi vaknade så var vi så trötta och jag ville bara ligga kvar i sängen o mysa hela dagen.

But a man's got to do what a man's got to do.

Nu sitter jag och skriver här på Vägvalet när man kunde legat hemma o mysa med Åsa under sidentäcket. Varför ska man ha sidentäcken det är faktist rätt värdelöst. glider av hela tiden o så blir det jättevarmt. Men samtidigt så är det vädligt mysigt. image2

Kommentarer


Kommentera inlägget här: