Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Freaky Friday

Kategori:

Denna fredagen har vart så himla konstig. Jag vaknade vid kvart i 12 och sen gick jag till stan för att möte Pawe. När jag var i stan så gick vi till den nya thairestaurangen på östermalm i riktigt pissigt väder. Det regnade o blåste svinmycket. Men efter 10mins gång så var vi där och jag fick en mycket god lunchbuffe =) Jag åt friterade räkor, nudlar, ris, Jordnötssås, räkkakor och lite annat. Sen var det dax att gå ut i skitvädret igen. Som tur var så hade regnet bytts ut mot snö så det var inte riktigt lika jobbigt men vi tog bussen till stan iaf. När vi kom till stan så gick vi åt skillda håll. Jag skulle handla käk o Pawe skulle till Mariestad.

Nu har jag precis sett på filmen Terror Planet själv och nästan alla jag känner festar eller är långt bort. Fan va tråkigt det är att vara ensam på fredagar och Lördagar egentligen. Man känner sej så grymt ensam. Terror Planet var rätt bra faktist fast att den var lite "B". Många kändisar som klämdes in i filmen men det kändes inte så fel som det kan göra(se. Göta Kanal 2).
image228

Kommentarer


Kommentera inlägget här: