Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Mass Effect

Kategori: Tvspel

image235Det börjar med att jag får ett uppdrag att flyga till en planet. På planten skall jag och mina kamrater titta till "The Beacon" mdit blir vi attacen när vi kommer kerade av några fiender. En av våra vänner dör och ett vittne uppenbarar sej och beskriver mördaren.  Innan vi vet ordet av så har de aktiverat massa bomber som jag måste desamera. Efter att jag lyckats med detta så hittar vi " The beacon". Vi åker tillbaka basen och där pratar vi med styrelsen om mördaren som är med i styrelsen men han förnekar allting givetvis och anklagelserna läggs ner. Jag måste hitta bevis mot mördaren så vi går där ifrån.

Detta är början på mitt nya rymdepos spel som jag köpte igår. Det är riktigt skön känsla i spelet och allt man gör har betydelse längre fram i spelet.





Kommentarer


Kommentera inlägget här: