Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Signering i Gbg

Kategori:

Idag åkte jag och Åsa ner till Göteborg för jag vill köpa Hardcore Superstars nya skiva(Dreamin in a casket). vi tog tåget mot Götet halv 5 från Skövde och kom då fram klockan 6, en timma innan signeringen skulle äga rum på Rockhouse. Vi gick ner till hemköp för att köpa oss lite resemat hem. Det blev lösgodis och en risifrutti drink it för mej.
Vi kom till Rockhouse en halvtimma innan hardcore skulle börja signera men tur var nog det för sen blev det en rätt så lång kö och jag hade inte velat stå längst bak. När väl Hardcore kom ner från övervåningen så började det bli lite nervöst men det kändes bra. Jag fick den nya limited skivan och sommarens singel hit "Bastards" signerad. =) Jag småpratade lite med bandet men det blev inte så mycket eftersom det var så himla många som stod i kö.

Maybe next time

HARDCORE SUPERSTAR RULES!

image222
image223
image224
image225

Kommentarer


Kommentera inlägget här: