Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

back 2 oblivion

Kategori: Tvspel

Igår kväll började ja spela Oblivion till min 360 igen och det tog inte alls lång tid innan jag hade fastnat vid detta underbara spel. Sprang omkring med min gamle vampyr och dödade massa sopor på jakt efter motgiftet för vampyrismen. Det kan verka som om det e kul att vara vampyr men man får massa krav att man måste bita folk annars kan du inte gå ut när det är sol ute och man vill ju helst gå ut när det e sol. När jag behövde lite cash så gick jag till arenan där man får slåss på en gladiator arena. 2 män kommer in, bara en kommer levande ut. Efter att jag gjort slut på alla motståndare som inte hade en chans så gick jag vidare ut på stan för att hitta botemedlem för min vampyrism.

Long live Cyrodiil

image200image203
image201
image202

Kommentarer


Kommentera inlägget här: