Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Bond, James Bond

Kategori:

Nu har jag sett alla James Bond(20st) som man fick med när man köpte expressen för ett tag sen.  Jag  håller fast vid att Sean Connery är den bästa bond. Efter honom så är jag lite osäker men jag tror Pierce Brosnan, Roger Moore, Timothy Dalton och sist George lazenby. Jag har inte sett den senaste bond med Daniel Craig i huvudrollen men jag tror att han är bättre än Timothy och George tillsammans iaf. Seriens roligaste skurk är helt klart The Jaws, han är en enormt stor människa(Jonas Style) med metall tänder som kan bita igenom allt. Här nedan kommer mina 5 fem bond favoriter.

Top 5 007
Dr No
Golden Eye
Åskbollen
Mannen med den Gyllende Pistolen
Ur dödlig Synvinkel

image218





Kommentarer

  • Linda Sirestam säger:

    http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&videoid=20574578

    Kolla in den där videon som jag skrivit adressen till här ovan. Hur bra som helst. (Laakso, naturligtvis).

    2007-10-23 | 13:28:02
    Bloggadress: http://www.nogg.se/dekonstiga

Kommentera inlägget här: