Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Hockey Bockey

Kategori: Allmänt

Fan va gött det är. Det visas hockey på tv:n igen. Har längtat så. Tyvärr så visas bara sunkiga Allsvenska matcher men det kan vara skoj att kolla på dem oxå ibland. Jag måste gå på en hockey match i år bara Frölunda e grymmare är förra året då de sög HÅrt med stort HÅ!!


Igår kväll när jag var med Åsa så lagade jag en hemlig rätt till henne och det kändes rätt roligt. Efter maten fick hon en kladdkaka som jag bakade oxå. Efter vi kollat på finalen i So you think you can Dance så började vi kolla på lite filmer. Vi hade en mina filmfestival. Först ut kom rysaren 2001 Maniacs sen kom komedin The Foursome och sist men inte sämst kom A Night at the Roxbury.

What is love
Oh baby, don't hurt me
Don't hurt me no more
Oh, baby don't hurt me
Don't hurt me no more


Kommentarer


Kommentera inlägget här: