Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Insomnia

Kategori:

Sömnproblem. Fan vad det är tråkigt. Inatt så la jag mej och läste lite Gamereactor (min favorittidning). När jag kände att jag var redo för att sova så la jag ner tidningen och släckte. Men det gick inte att somna. Var inte något trött. När Åsa ligger brevid min sida så kan jag somna jätteskönt och fort. Klockan var 3 och innan ja visste ordet av så var klockan halv 4. Då satte jag på James Bond Iskallt uppdrag den 16:e filmen och bara efter 20min så var mina ögon trötta och jag somnade. Fast att jag tycker om Bond filmerna så somnar jag alltid till dem. Måste vara det bästa sömnpillret ever made.

Imorse när jag vaknade var ja så sjukt trött att ja somnade om på bara några få sekunder. Drömde att jag plockade upp ormar och använde stekspadar. Kanske världens bästa verktyg för ett såndant jobb. Men iaf så skulle jag stoppa ormarna i små fryspåsar som bara var 3liter, Lycka till med den uppgiften lixom.

När jag vaknade och satte mej vid datorn så beställde jag lite filmer från ginza. Först ut beställde jag det viktigaste Die Hard boxen sen beställde jag 12 kalla kårar(12st skräckfilmer), The Ring(10kr), Evil Ed(10kr), The Darkling(10Kr), I Manegen med Glenn Killing(29kr) och sist men inte minst Saw boxen med alla 3 filmerna. Totalt när jag och Åsa räknade på det så blev det 23 filmer =) Inte illa för lite pengar.
                        
image194 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: