Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Prisontime

Kategori:

image199Inatt hade jag en mycket märklig dröm. Jag åkte fast och fick sitta i fängelse i 4 månader. Anledningen för att ja fick sitta där var att jag inte hindrade mina kompisar från att slåss med 2 tjejer o en kille på stan. Ingen av personerna fick direkt stryk, bara ett slag på armen. Dock så stämde de oss och jag som tidiagare i mitt liv hade fått ett märke i registret fick åka i fängelse fast att ja bara hade kollat på. Jag åkte in på ngt skumt fängelse där Daniels flickvän Elin satt och Daniel från mitt förra jobb och några till. I drömmen så kunde jag åka inlines och skridskor sjukt bra jag kunde göra piruetter och åka jättefort utan att ramla. Tristessen som var i fängelset var olidlig så jag försökte fly men då såg några idioter mej och började jaga mej. Sen vaknade jag av att pappa ringde på dörren. Så tyvärr fick ja inte veta slutet.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: