Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Sjuk

Kategori:

usch vad ja hatar att vara sjuk. Just nu svettas jag som en gris och känner mej ändå inte jättevarm. Jag började må dåligt igår kväll  så då var det värst.  Nu är det inte lika jobbigt som igår men fortfarande jobbigt. Jag har beställt  en caprisosa med stark sås=) som jag ska hämta om 10min ungefär. Det kanske blir dagens godaste måltid. Antagligen slår den middagen som bestod av pasta och hamburgare vilket inte var så gott. Nu är det dags att gå till pizzerian hoppas ni som läser detta mår bra och inte är sjuka. So Long

Kommentarer

  • Anonym säger:

    stackars bror, inte kul att vara sjuk. Jag går mest och fryser hela dagarna, det ju så kallt. Hörde att det var fint väder hos er, här är det inte fint väder däremot. Suck.
    /Linda

    2007-10-30 | 13:34:09
    Bloggadress: http://www.nogg.se/dekonstiga
  • Linda säger:

    apropå hamburgare... jag käkade vegetariska hamburgare idag och igår (gjorda på tofu) det är inte dumt och så är det nyttigt. Jag blev väldigt mätt både igår och idag.

    2007-10-30 | 15:07:29
    Bloggadress: http://www.nogg.se/dekonstiga

Kommentera inlägget här: