Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

The Orange Box

Kategori: Tvspel

image215
Idag när jag vaknade var jag glad. För idag släpptes Half Life 2 : The Orange Box. Klockan var strax efter 11 på morgonen då jag åkte ner med cykeln till stan för att träffa Åsa en stund innan hon skulle till jobbet. När hon gick på bussen till jobbet så tog jag cykeln till commerce och väl där inne så gick jag ner till Game för att inhandla The Orange Box. Andreas som sålde spelet till mej kände givetvis igen mej så han skickade med en skatekeps för att vara schysst =).

När ja kom hem så gällde bara en sak. Spel spel spel. Så nu har jag spelat inledningen på Half Life 2. Har gjort det tidigare på PC, men det är mycket roligare på Xbox tycker ja. Sitta vid en stor tv med hemmabio lixom. Spelet utspelar sej i staden City 17 och den är så underbar. Man njuter av varje steg man tar och så ska ett bra spel vara. Dessutom så fick man inte bara Half Life 2 när man köpte The Orange Box. Man fick oxå Half Life 2 : Episode one, Episode two, Team Fortress 2 och Portal

Imorgon ska jag hämta mina 23 filmer jag beställt och det ska bli mycket fint det.


Kommentarer

  • Anonym säger:

    Har du spelat Bioshock?..om inte pröva..speciell stämning utlovas.

    rein b

    2007-11-15 | 23:01:18

Kommentera inlägget här: