Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Damn you Microsoft

Kategori: Tvspel

Fan FAN fan FAN!

Min Xbox paja igen :(

Just idag när jag och Patrik skulle spela Gears of War hela kvällen så pajar min xbox. Jag ringde lite surt till game men de kunde inte göra något så de sa att jag skulle ringa till microsoft. Jag ringde och fick tag i en agent som det så fint heter väldigt fort. Berättade om mitt problem och de ber mej skicka in det igen. Surt som det är så var det ända de kunde göra. Men som plåster på såren så fick jag välja på lite olika spel lr tillbehör. Jag valde att jag ville ta en extra handkontroll. Så nu får ja det iaf. =)

Fan om jag inte får tillbaka min xbox innan Halo3 släpps. Då blir ja riktigt purken. de har 21 dagar på sej.

Imorn ska ja ringa till trevliga Ups igen och be dem hämta min hopplösa box. / Niklas
image144

Kommentarer


Kommentera inlägget här: