Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

April April

Kategori:

Denna månaden kommer bli så sjukt bra. 5 anledningar :

  • Jag Fyller 24år(gammalt) 
  • Mario Kart till Wii kommer 11 April
  • Gta IV kommer 29 April
  • Patrik fyller 23år
  • Pontus fyller 23år
Denna månaden kunde dock börjat bättre. För några dagar sen så vann jag ett bud på mario Party 8 till Wii. Problemet var bara vilket jag upptäckte när det kom ner i brevlådan (1:a April) var att det inte var Pal version vilket innebär att den inte kan spelas på en ochippad Wii( vilket jag inte har). Så nu försöker jag få tillbaka mina pengar och så att jag kan skicka tillbaka spelet till säljaren. Jag blev lurad en gång på jobbet av Kristoffer som sa att vi skulle få sluta eftersom att de inte behövde oss längre och då blev man lite nedstämd men så fort han sa April April så blev ja glad igen =). När Pontus kommer hem så kommer det säkert bli en stor fest för att fira mej och Pontus vilket göra denna månaden till den bästa på mycket länge. Det är ju heller inget fel att det är sol ute.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: