Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Grattis Niclas & Linda

Kategori: Party!

Usch vad jag har vart seg med att skriva om hur det gick på brölloppsfesten i Lördags. Så jag tar det från början.

Jag tog ett tåg till Falköping och kom i dit vid tio i nio på kvällen. Jag hade trott att jag festen skulle börja vid 6-7 tiden men så vart det inte. Efter en timmas väntan i Falköpings så var äntligen Åsa och Malin påväg för att hämta upp mej så att jag kunde få skjuss till stället där festen hade startat. Vi kom dit efter 10 någongång och de flesta jag prata med tyckte det var synd att jag kom så sent. Men det var ju inte mitt fel direkt. Åsa visade mej runt stället där de hade suttit och sen såg vi att Vodkan, vinet, ölen och allt annat var framplockat så det var bara att börja frossa i allt gott. Efter ett tag så var det dags för Niclas & Linda att dansa första dansen och det var en sån romantik i luften. När dansen var klar så började festen på allvar och det blev dans och mingel och sen mera dans.

Jag pratade med massa roliga människor som jag antagligen inte kommer att få träffa igen vilket är lite synd. När vi hade dansat och roat oss ett tag så var det dags för min första bröllopstårta ever. Men på detta brölloppet var det ingen tårta utan en god paj istället. Festen tog slut runt 3 på natten och jag hade inte fått nog. Jag ville bara ha mer och mer och mer. När vi kom hem till stenstorp så fick jag min vilja igenom och jag satt uppe med Lillemor och Svenne till halv 6 på morgonen och spelade kort. Svenne vann sjukt mycket och en vacker dag ska jag ha revanch. Moahaha



mer bilder på min bilddagbok

Kommentarer

  • Linda säger:

    Hej bästa bror, nu har jag äntligen kollat in dina Kalmarbilder. Jag läste dina bildtexter med ett leende på läpparna. Du skriver roligt du. Hoppas du har det bäst för det har jag det.

    2008-08-28 | 19:50:03
    Bloggadress: http://www.nogg.se/dekonstiga

Kommentera inlägget här: