Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Många mil blev det

Kategori:

I Lördags så åkte jag och Åsa till Göteborg för att shoppa lite. Vi kom till Göteborg runt 11 på förmiddagen och vi började direkt med att kolla in lite affärer. När vi hade gått klart i Nordstan så gick vi ut på stan där vi också åt lite mat. Det var förvånade lite folk på stan när det var så varmt och att det var kulturkalaset samtidigt. Efter 5 timmar i göteborg så tog vi tåget hem till Skövde. Jag hittade en vit skjorta, backyard babies skiva, Present till Klas, Kylskåps magneter som kan hålla 16A4 papper och en bok med massa roliga bikter som folk har gjort.

Efter Göteborg så tog jag en buss till Axvall och väl där jag gick till Clazzeman som hade fest. Efter en stund kom oxå Patrik. Vi åt lite pizza och sen lyssnade vi på lite go musik. När det hade blivit mörkt ute så kom en kompis till Clazze som vi senare fick skjuss till olins med. Men efter 20min på Olins så bestämde vi oss för att åka vidare till Olstorp. Tyvärr så åkte inte Patrik med så det blev  bara jag, Fredriksson och Clazze. När vi kom till Olstorp så började Rydell & Quick spela och det blev en riktigt bra konsert. Efter 2 timmar på Olstorp så åkte vi till MAX där vi beställde lite burgare. Kassörskan var mycket tråkig och otrevlig så vi blev på svinhumör och det kan man se på bilden nedan.

Denna veckan ska jag jobba 4 kvällar och sen blir det Bröllopsfest på Lördagen vilket jag ser fram emot väldigt mycket.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: