Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Seriösa Niklas

Kategori:

Idag har jag vart duktig tycker jag. Jag har dammsugit, dammat alla ytor(nästan), tvättat golven, Satt upp mina datahhögtalare på väggen och sen ska jag diska och göra det fint i köket. Under hela dagen har det regnat och jag undrar hur många millimeter det har blivit egentligen. Senare i eftermiddag kommer Patrik och hälsar på och då kommer vi att gå till game där han ska köpa Soul Calibur IV som vi antagligen kommer att testa sen vilket kommer bli skoj.

Igår när det var söndag så kom Åsa hem till mej på kvällen och det var en av mycket få gånger som vi spenderade natten tillsammans en söndag. Åsa kom också med en mycket kul nyhet och det var att jag fick komma på Linda och Niklas fest efter bröllopet vilket jag ser fram emot jättemycket.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: