Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Facebook party

Kategori: Party!

Igår Lördags så kom Pontus till mig och vi spelade halo 3 samtidigt som vi drack. Senare på kvällen så tog vi bussen till Skara för att förfesta hos Marika. Det var fullt hus hos Marika med några kända och andra okända ansikten men det var en skoj förfest. När klockan var halv 11 så ville alla gå till Olins utom jag men tillslut så var jag ju tvungen att hänga på. När vi kom till Olins så var det riktigt öde och jag var tvungen att betala inträde fast att jag hade blivit medlem och tackat JA till Facebook partyt. DÅLIGT! Efter att jag surt hämtat pengar för att betala så kom jag inte på Olins och snart därpå försvann min ilska. Folket började strömma in och det blev den bästa kvällen på Olins på mycket länge.

Bilder från partyt finns givetvis på min bilddagbok.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: