Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Helgens bravader

Kategori:

Eftersom jag inte har skrivit i min blogg sen i fredags så tänkte jag berätta vad jag har gjort sen i fredags till nu Tisdag 14.36.

Fredag : Åsa hade fått ledigt från jobbet eftersom hon fått ont i armen och nacken. För att fira Åsas ledighet så gick vi ut för att äta på restaurang och vi valde en nyöppnad restaurang som heter Rhodos Steakhouse. Efter maten så skulle vi kollat på Madagaskar 2 men det fanns inga så sena föreställningar så efter maten gick vi hem till mig och vi kollade på Idol och Johan åkte äntligen ut.

Lördag : Idag var det fest i skara på Olins och förfesten var hemma hos Marika som hyfsat nyss hade flyttat till en söt liten lägenhet i Skara. Det var jättekul och trevligt på förfesten men Olins var tyvärr en besvikelse.

Söndag : Lite bakisseg så frukosten blev Stuvade makaroner med Köttbullar samtidigt som vi kollade på Futurama. Pawe hade sovit över och hon var riktigt trött eftersom Itchy hade hållt henne vaken i flera timmar. På eftermiddagen så kom Åsas far och mor på besök och jag fick två fina blommor.

Måndag : Idag åkte jag, Åsa och Malin till Jönköping för att kolla på Ikea & A6 det var skoj och jag hittade massa grejor att köpa som vardagsbord, Hylla till sovrummet, ljus, Strykbräda. kläder, antennkabel mm.

Tisdag : Idag så har jag lämnat tillbaka min nycklar som var till den gamla lägenheten sen har jag och Åsa kollat efter en lampa till Itchy på stan men det var inte lätt att få tag på. Om 1 timma ska vi åka till skara för att fira mor.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: