Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

santa lucia

Kategori:

Det är 13:e december idag och jag har varit på media markt, chilli och Maxi med mor och Freddie. Köpte lite smågrejor till min lägenhet. När jag kom hem så fixade jag lite hemma och sen gick jag till stan för att köpa lite på systemet. Träffade Pappa, Eivor och min moster+ hennes man bengt som är riktigt skön. När jag sagt hej då till dem så gick jag till systemet och sen vidare hem. Efter 2 timmar eller nåt kom Patrik och vi spelade lite o sen åt vi lite mat.

Nu sitter vi i min lägenhet och dricker lite grann och spelar ännu mera spel och tillslut ska vi ut till Krikelin vilket känns riktigt kul för en gång skulle eftersom det var så pass längesen. Nu är Patrik klar i duschen så nu ska vi köra vidare med Vodka och Fanta Pineapple grape vilket är en riktigt bra kombination.

En god lucia till er alla. Love ya

Kommentarer


Kommentera inlägget här: