Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Veckans Xbox Live

Kategori: Tvspel

Då var det onsdag igen då men xbox live spelen kom ovanligt sent idag. De brukar komma vid halv 12 men idag var det närmare 2 tiden. Första spelet som jag laddade ner i brist på att de riktiga arkad spelen skulle släppas var Sonic Unleashed demo som till en början var alldeles för snabbt för min del men sen blev det bättre när jag lärde mej att parrera alla hinder. Första banan var som hämtad ur någon grekisk stad. För det var massa vita hus med massa av sol. När demon tog slut så var jag sugen på mer men smart val av Sega att avbryta demot där för annars kanske man inte tycker det lockar mer om man får testa som varulvssonic som alla recensenter har klagat på i alla recensioner.



Det andra spelet som jag testade var ett av de 2 arkad spelen som släpptes idag och det heter power Up forever och det var ett skjutarspel i rymden. Inget för mej att bara skjuta utan någon poäng eller poäng samlar man men till vilken vits förstår jag inte. Spelet påminner lite om Spore i början när man är en amöba och dödar/äter allt i sin väg. Dock så räddar inte det spelet från att vara ett skitspel.



Sista spelet var ett pusselspel som heter Meteos Wars och det ska väl vara en efterföljare till Meteos till Nintendo DS som har blivit hyllat men tyvärr så var också det fel spel för min smak. Dock så är det nog det bästa spelet av dessa 3 i längen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: