Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

3 dagars resume

Kategori:

Nu var det ett tag sen jag skrev här igen och det är synd men nu har jag en del att berätta.

Lördag den 23:e

Maja har kalasfest hemma hos sina föräldrar och både jag och Åsa åkte dit för att festa med allt skoj folk. Alla som kom till festen fick ett hemligt uppdrag som man skulle utföra senare på festen. Mitt blev att jag skulle Anspela nästan allt till sex. Festen höll till i Köket och det var massa roliga människor på festen så det blev rätt så varmt i deras kök.  Vilket man löste genom att öppna ett fönster. Ju längre kvällen gick desto fullare och fullare blev jag. Efter ca en halv  kvarting, halv Mintu och 3 cider så var det dax att gå.

Promenaden till Olins har jag inget minne av och mycket på Olins är rätt så svart också. Jag är rätt imponerad av mej själv att jag inte tappade bort något på Olins. Efter en rolig kväll på Olins så var det dax att åka hem.

När jag hade betalat bussen hem så satte vi oss längst fram. Innan bussen började åka så kände jag mej mycket illamående och funderade på om jag skulle spy i chaufförens soppåse, gå ut eller ta soppåsen längre bak. Det blev ingen av dem. Jag somnade och vaknade upp innan Skövde och kände mej illamående igen. Jag upptäckte att jag hade en systemet kasse i handen och gjorde något äckligt i den. Bussen stannade vid Statoil och jag och Åsa gick hemmåt.

Söndagen den 24:e

Denna dagen mådde jag inte så jättebra när jag vaknade men det gick fort över efter lite vatten i kroppen. Jag och Åsa lade oss i soffan och kollade på Jackass 2.5. Den var mycket rolig och som vanligt var Jackass gänget helt störda. När filmen var slut så kom Patrik och Åsa åkte hem efter en stund. Jag och Patrik kollade på Wrong Turn 2.

Måndagen den 25:e

Idag fick jag lära mej en ny station på jobbet och jag och Åsa firade 14månader tillsammans. I LOVE YOU!

image333

Kommentarer


Kommentera inlägget här: