Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Pgr4

Kategori: Tvspel

Idag har jag klippt mej och efter det så gick jag till game och kollade lite. Meningen var att jag skulle hämta upp en gamereactor tidning men tyvärr så hade de inte fått in några än. Men i allafall så kom jag där ifrån med bilspelet Pgr4(Project Gotham Racing 4) Det var så billigt att jag inte kunde låta bli :P Nu har jag testa det hemma lite och det är skitskönt men det hade vart ännu skönare med en platt Tv.
image312
image311
image310
image309

 En dum sak som hände förut när jag solade i solarie så tyckte jag att det var lite så kallt. Efter 10min så kom jag på att jag inte hade satt på solning för kroppen bara ansiktet. Så ansiktet blev rött medans kroppen knappt fick något alls på sej. Tabbe

Kommentarer


Kommentera inlägget här: