Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Seeeeeegt

Kategori:

Inatt så jobbade jag övertid eftersom Sami frågade om jag ville. (Man tackar ju inte nej till pengar). Efter 2 timmars övertid så var klockan halv 3 på natten och första rasten skulle komma och jag kände mej jättetrött. Ytterligare 2 timmar senare så slutade jag och då var jag skittrött. Jag gick upp till omklädningsrummet och bytte om och sedan så åka jag hem på min cykel. Det var helt dött ute i skövde jag såg inte en människa. Runt 5 på morgonen lade jag mej i sängen och jag kände mej inte något trött. Läste lite texter ur senaste GameReactor tidningen och sen somnade jag.
Vaknade vid 12 så vaknade jag men som tur var så lyckades jag somna om så att jag vaknade av alarmet på mobilen halv 1. Nu ska man snart åka och jobba igen och det känns rätt surt men som tur är så ska jag få träffa min älskling ikväll så denna kvällen är räddad.

image324

Kommentarer


Kommentera inlägget här: