Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Veckans Live spel

Kategori: Tvspel

Ett av veckans Xbox Live spel heter Commanders: Attack. Jag har precis spelat igenom trial versionen av spelet och jag är nöjd. Det är ett taktiskt strategispel där det går ut på att t.ex utplåna alla fiender som finns på banan eller ta över en fiendebas. Det är ett mycket tids krävande spel eftersom man måste röra en robot i taget och det kan säkert i längden kännas en aning segt. Som sagt så gillade jag spelet men jag har inte lust att lägga min tid eller pengar på det dock.


(Klicka för större)
Andra spelet är ett gammalt spel som heter Disc of Tron. Jag spelade det en kort stund men det var verkligen kasst. Möjligen så kan det vara roligare om man spelar mot en kompis men jag tvivlar på det. Det räcker med att se på bilden nedan så kan man se att spelet är kasst.

image317


Kommentarer


Kommentera inlägget här: