Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Jippi Wii

Kategori:

Jag kontaktade Alexander(fd teknikare) i Onsdags då jag hade kollat på Stan om det fanns några Wii till salu. Som tur var så fanns det inte inne. När jag hade pratat me Alex så ville han sälja sin till mej för 2000 inklusive Mario & Zelda. Klart man slår till lixom. Så imorn så dyker Alex upp här och då blir jag 2000 kr fattigare men ett Wii rikare.

Vad har mer hänt i mitt liv då. Jo idag när jag jobbade på Volvo och skulle montera Lameller och Kopplingar så tappade jag en skruv(det är inget farligt) men just denna skruven ville inte vara som alla andra så den lade sej på banan och när nästa motor skulle komma så åkte den på skruven så att en sensor gick söndar. Det blev ett himla liv fast jag fick ingen skit som tur var. Sami(lagarbetare), Chefen, Jonsa, 4st arbetare och elektiker fick komma till undsättning och försöka laga sensorn som jag råkade paja. Bara det felet missade vi säkert 40 motor på.
PINSAMT!!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: