Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Sjukt roligt

Kategori:

Denna helgen har varit lång från fredag till idag(Söndag) Tyvärr så har jag varit sjuk alla lediga dagar. Värst var det i Fredags då Åsa var på besök och jag bjöd henne på middag. Mådde lite kass på morgonen men det blev bättre på dagen på kvällen däremot så kokade jag och Åsa tyckte att jag skulle ta en kalldusch vilket jag gjorde. Det är så himla tur att man är tillsammans med världens bästa för hon tog hand om mej så hela fredagen. På kvällen åt vi hemmagjorda Kebabrullar och såg på Lets Dance och den stört sköna komedin Wedding Crashers.

På Lördagen så kom Patrik och vi spelade Wii och Xbox i stort sett hela dagen med lite korta tvpauser och matpauser =S. Vi spelade igenom röjarspelet gunstar heroes och nästan hela Bubble bobble och Golden Axe. Idag klara vi bubble bobble och nästa hela Mega man 2. Bubble Bobbles shit vilket skönt spel det är, Jag måste erkänna att jag hade glömt av att det ger en mycket stort leende på läpparna när man spelar det.
image298
Spelen vi spelade under Lördan och Söndan

Gunstar Heroes
Golden Axe
Super Mario 64
Gradius
Pokemon Snap
Fifa Street 3 Demo
FlatOut ultimate carnage
Mega Man 2
Bubble Bobble
Kingdom under Fire Demo

Kommentarer


Kommentera inlägget här: