Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Speldag

Kategori:

Igår så var vi på Fest hemma hos Mikael E i Skara och det var rätt så skoj. Sen gick vi vidare till Olins för att parta men när vi kom dit så var det nästan helt dött vilket var sjukt tråkigt. Jag och Åsa fick lust att åka hem eftersom det var så tråkigt men när jag sa det till Patrik så blev han lite purk så vi stannade och tur var väl det för vid 12-halv 1 kom allt folk.
Vi dansade och hade skoj ute vid lekplatsen hela kvällen.

Idag så har jag testat min nya sköning. Mitt Wii som jag fick igår =)
Har inte spelat allt än men ska snart efter maten testa Zelda. Mario testade jag i morse. Jag trodde jag skulle få Mario Galaxy men det var paper Mario vilket inte var helt fel heller. Det var ett mycket speciellt spel som kunde byta från 2D till 3D. Wii Sports spelade jag och Pappa i eftermiddags efter att vi fixat hyllor till min nya bokhylla.

image288image289

image290image291

Kommentarer


Kommentera inlägget här: