Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Grillning ute i Eggby

Kategori:

Igår åkte jag till Eggby för att ha det trevligt med Patrik och djuren. Under dagen så spelade vi lite spel gick ut med hundarna Bruno och Lukas i skogen. På kvällen kom Hanna förbi och vi grillade hamburgare. Mums!

Men samtidigt som vi grillade så började jag frysa och kände mej lite seg i bollen så resten av kvällen så försökte jag att bli så varm som möjligt. Det gick sådär med det. På natten vaknade jag och då var jag tvungen att kräkas vilket inte var det minsta kul.

Idag har jag mått sådär bra. Är fruktansvärt trött och fryser och svettas hela tiden vilket inte är så skoj. Men en sak är bra med denna dagen iaf och det är att jag har fått Mario Galaxy och Resident Evil 2 & 3. Så snart ska jag få skjuss av Marika och Mikael till Hentorp så att jag kan hämta dem.

Hoppas jag inte smittar någon för ingen ska behöva vara sjuk när det är sommar och när man ska ligga ute och sola och softa.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: