Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Party Lördag och bakis Söndag

Kategori: Party!

I lördags så var jag på fest hos Klasse och där var oxå Patrik, Johan, Sandra och Fredrik. Vi satt på altanen och drack och lyssnade på klassisk rock och sen tog vi oss en mycket god måltid. Runt 10 så åkte vi till Skara för att gå på en förfest och den var hos en gammal klasskamrat till mej vilket var lite skoj. Efter festen gick vi till stan och vi gick in till ett fullsmockat Stadt som sög väldigt hårt eftersom man fick trängas vart man än gick. Jag tappade bort alla jag såg men sen såg jag Patrik och vi bestämde oss för att gå till bowlingen istället. Där var det kareoke och vi dansade och drack lite till. Tillslut var ja tvungen att dra till bussen och där träffade jag Nippe, hans flickvän och hennes kompis så det blev en rolig resa till skövde. I skövde träffade jag världens gladaste Johanna och hon var så glad att se mej vilket var riktigt skoj. Efter ett tag träffade jag Åsa som kom ut från Vatra. Vi gick hem.

Dagen efter mådde jag dock inte så bra. Jag spydde och orkade inte äta någonting förrän vid 12 på dagen.  Jag och Åsa kollade på lite film och efter dagen gick så blev det bättre och bättre. På kvällen kom Patrik och hälsade på och vi gick till bion för att se Hancock med Will Smith. Den var rätt bra den filmen. Både mycket action och mycket humor.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: