Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Utmandad

Kategori: Allmänt

Regler:
* Svara på alla frågor.
* Välj ut 6 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar, be dem läsa din.
* Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen.

Fem saker som finns på din "att-göra-lista" i dag:

1: Diska
2 :Städa
3: Spela Mario Galaxy
4: Sola
5: Umgås med Åsa <3

Vad gjorde du för tio år sedan?

För tio år sedan så vad jag 14 och då försökte jag väl vara rätt så cool men det gick väl inget vidare. Var en av de tystare i klassen och men hade rätt så skoj ändå. Bodde hemma hos Pappa i Axvall.

Ställen du bott på?

Axvall, Dragongatan
Skövde, Storegården
Skövde, Vasastan

Fem saker du skulle göra om du var biljonär?

1. Resa Resa Resa. Upptäcka alla möjliga ställen i världen.
2. Köpa mej en Ö någonstans.
3. Skänka pengar till välgörenhet.
4. Köpa fina hus till min familj/Vänner.
5. Jobba med något som jag trivdes med fast kanske inte heltid.

Jag utmanar Linda Sirestam, Jocke Andersson, Elin Kero, Louise Petterson





Kommentarer

  • Linda säger:

    Då har jag svarat på utmaningen men jag utmanar dock ingen för jag känner bara dig som har blogg så...

    2008-07-31 | 11:09:59
    Bloggadress: http://www.nogg.se/dekonstiga

Kommentera inlägget här: