Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Midsommar 2008

Kategori: Party!

Som jag har skrivit förut så skulle vi på fest hemma hos Pontus och dit åkte vi. Bussen från Skövde gick klockan 18 och jag åkte med Åsa och Johanna som bestämde att hon ville med vilket var skoj. Vi kom fram i Axvall och ute på gatan stod Patrik, Pontus, Stefan och en Arbetskamrat till pontus som hette Ramona. Klockan blev 19 och Paweena och Anders tittade förbi men de stannade inte så länge vilket var synd. Ernfridsson och en till arbetskamrat till Pontus kom nån gång efter 19 oxå.
Jag började festen med en Smirnof Ice och sen blev det en drick efter den andra vilket resulterade i att man blev sjukt full vilket resulterade i några spyor för min del. Pontus, Mikael och Patrik badade på natten och jag fattar inte hur de pallade eftersom det var svinigt kallt ute. Åsa åkte hem nångång med Johanna men jag stannade eftersom jag ville röja lite till.

Mer bilder på min bilddagbok.

Midsommardagen var sjukt seg och jag missade bussen till Skövde så det dröjde jättelänge innan jag fick komma in och träffa Åsa som tur var så kunde pappa skjussa in mej så jag kom 1timma och 20min tidigare än om jag hade väntat på en senare buss. Efter att jag kommit hem så gick jag och Åsa till Benidorm för att köpa oss en Pizza och det bästa med det var att Åsa hittade en hundralapp så då blev pizzan och drickan gratis vilket inte var helt fel. Resten av midsommardagen spenderade vi framför tv:n och vi avverkade 2 och en halv film. Office space, 28 veckor senare och Superhero Movie.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: