Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Mission Complete!

Kategori: Allmänt

Igår gjorde jag något som jag har velat göra länge. Jag och Patrik klarade av Super mario World på min Wii vilket känns jätteskoj. Var så avis på alla som fick spela det spelet när jag var liten och jag hade bara Vanliga Nintendo och kunde inte spela det. Senare på kvällen när Patrik åkt hem och jag la mej i soffan och kollade på Bourne Ultimatum(äntligen) jag köpte filmen för ett halvår sen men det har inte blivit av att jag sett den eftersom jag velat ha perfekta förhållanden. Tyvärr så var gårdagskvällen kanske inte den bästa eftersom jag hade sprängande huvudvärk och var jättetrött. Efter filmen så blev jag dock jättepigg och kände att jag kunde var uppe länge till men jag somnade ganska fort efter att jag sett början på Alien 3.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: