Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Ninja Gaiden 2

Kategori: Tvspel

Idag testade jag ett till demo spel till 360:n och det är inget mindre än Ninja Gaiden 2. Jag brukar inte tycka om sånna här spel eftersom jag bara tycker de är röriga och frukansvärt enformiga. Jag köpte Ninja Gaiden till min förra Xbox men det var så sjukt svårt att jag bytte in det snart igen. 2an verkar vara en aning lättare och därför roligare för det är inte skoj med för svåra spel. Grafiskt trodde jag detta skulle vara übersnyggt men jag tycker det ser ut som Ninja Gaiden med högre upplösning. Spelet är frukansvärt blodigt och det är fruktansvärt överdrivet vilket är rätt skoj. Blod färgar golv och väggar röda medans kroppsdelar flyger huller och buller. Det är inget spel jag skulle lägga mina pengar på men för den som gillar den här typen av spel så kan jag varmt rekomendera det. Rya hayabusa är Hårdare än Hårdast.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: