Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Sommarplaner

Kategori: Allmänt

Denna sommaren har jag rätt så mycket som jag vill göra men tyvärr så är det en hel del som jag inte kan göra eftersom min semester inte infaller då jag vill riktigt. Översträckat betyder att jag har gjort det.

Mål inför sommaren

  • Sola
  • Äta jordgubbar
  • Bada
  • Grilla
  • Åka till Arvikafestivalen(Funkar inte pga jobb)
  • Åka till Where the Action is
  • Åka till Liseberg
  • Åka till Stockholm för shopping
  • Åka till Umeå med Åsa(Funkar inte pga jobb)
  • Hälsa på Linda och Mats i Kalmar
  • Midsommar firande
  • Köpa cykel
and More to come

Kommentarer

  • Moris säger:

    Du och Åsa kommer väl till torpet också hoppas jag och Freddie

    2008-06-22 | 18:38:22

Kommentera inlägget här: