Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

En dag i Göteborg med Hardcore Superstar

Kategori: Party!

I Lördags åkte vi(jag, Åsa och Patrik) till Göteborg för att gå på stan och sen skulle vi åka till Mölndal där Rebecka och Jenny väntade. Vi kom till Göteborg runt 2 tiden och när vi lämnat tåget så stack en kärring(fyllekaja) ut huvudet från tåget och skrek "ÄR VI I GÖTEBORG NU?" 2 gånger och vi tyckte det var lite skoj så vi skämtade om det ett tag för att sedan gå direkt till Nordstan.

Efter ett tag så  tröttnade vi på att gå på Nordstan eftersom det var så sjukt mycket människor överallt så vi handlade det vi behövde och åkte vidare till Mölndal. När vi steg in i Rebeckas lägenhet så möttes vi av ett tjockt moln av rökos vilket inte var direkt fint men efter att vi vädrat lite så blev det bättre. Vi åt Kebab och Pommes till Lunch och det var skitgött. Efter lunchen så åt jag Patrik var sin semla som var jättegod. Tyvärr så testade jag att blanda ketchup med grädden vilket inte var en helt lyckad kombination. Efter det så började vi dricka på allvar och förfesten började komma igång så småningom. Maja kom efter en stund och sen kom ytterligare 2 killar/män och hälsade på. Vi åkte till Liseberg med taxi runt 8 tiden på kvällen och när vi kom in så spelade Lillasyster =(.

Hardcore Superstar äntrade scenen halv 10 och det började hur bra som helst. Ända problemet på konserten var att vi inte fick hänga in våra kläder eftersom det var fullt i garderoben så vi fick stå med jackorna runt vora midjor vilket resulterade i att man var tvungen att dra upp byxorna hela tiden eftersom jackan tyngde ner dem hela tiden. En annan sak som var lite jobbig var att det var så sjukt varmt där vi var och jag kan tänka mej att det var mycket mycket värre i klungan i mitten. Spelingen slutade klockan 11 så jag och Åsa begav oss ut. Patrik och, Jenny och Rebecka träffade vi aldrig mer under kvällen eftersom de försökte hitta Patriks plånbok som blivit stulen och vi behövde åka hem.

På tåget hem så satte Åsa och Jag oss i samma vagn som ett gäng fjortisar som drack 2.25% öl och tyckte att de var riktigt coola. En av tjejerna sa något så extremt dumt att jag måste skriva det här. Hon sa : "Alkoholen tar inte på mej längre. Jag får nog börja med droger" Så sjukt korkat sagt speciellt när man försöker dricka sej för på Lättöl.

image336image337image338

Mer bilder på min Bilddagbok

Kommentarer


Kommentera inlägget här: