Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Metroid Prime 3 Corruption

Kategori: Tvspel

image363I Söndags natt så vann jag en auktion på Tradera och redan igår fick jag kontakt med killen som ville sälja. Jag satte in pengar på hans konto och redan idag så har jag fått Metroid i brevlådan. Det kallar jag Service. Jag tog mina första steg med Samus vid 11 tiden och efter en timma när det var dax att stänga av så längtade jag tillbaka till Metroids universum. Jag har alltid tyckte om Metroid spelen men jag har aldrig klarat av dem tyvärr. Men nu har jag fått en ny chans och den ska jag ta vara på. Kontrollen är så sjukt skön i detta spelet att man blir lyrisk. Det känns som det är en egen hand som trycker på knappar och gör alla möjliga saker. Nu måste jag nog spela lite till så att jag får bort min abstinens. Inte riktigt så farligt men nästan :P

I rymden kan ingen höra den skrika

image362

Kommentarer


Kommentera inlägget här: