Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Påskens alla dagar

Kategori:

Lördag(Påskafton)

Jag och Åsa var hos Åsas Farmor och åt mat med en liten del av hennes släkt vilket var jättetrevligt. På kvällen hade vi planerat att festa men det tog ett bra tag innan vi bestämde oss för att festa i Skara på Stadt. VI förfestade hos Patrik och efter 10tiden så gick vi till stan. Vi gick förbi stadt men då var det bara 25pers där inne så vi gick vidare till Olins som inte var mycket bättre men billigare. Tyvärr så var det jättetråkigt på Olins och för att komma in på stadt så var man tvungen att stå utomhus i 14 minus grader och en sjukt lång kö. Vi tröttnade så mycket att vi åkte hem redan 00:20. Bussresan hem var dock riktigt skoj eftersom Torsten var på den o vi snackade o skrattade hela bussresan hem.

Söndag(Påskdagen)

Söndagen så umgicks jag i största delen med Patrik och vi spelade massa tvspel och kollade på film.

Måndag(Annandag Påsk)

Under måndagen så fortsatte vi spela spel och kolla film och åt en jättegod lasange. Vi klarade av Army of Two vilket jag får skriva om en annan dag.


Tisdag(Städdagen)

Nu var det dax att gå till jobbet igen och vi hade som uppgift denna dagen att städa och göra det fint i fabriken vilket var rätt soft. När jag kom hem så var det dax att städa och diska. Åsa kom till mej efter 5 och vi firade att vi hade varit tillsammans i 15månader. I Love You!!

Onsdag

Idag på jobbet så fick jag lära mej 3 helt nya stationer vilket var jätteskoj. Det kom också ett spel på Xbox Live men det var så sjukt dåligt. Jag såg på Meet the Spartans idag också och det var nog en av de sämsta filmerna i år.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: