Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Patrik på besök

Kategori:

Idag har jag inte gjort mycket nytta. Det började med att jag sov till kl 3 eftersom jag kom hem från jobbet strax efter 7. Klockan 6 kom Patrik och vi Åkte till Siba och där köpte jag ett skydd till mobilen så att den inte skadas när man använder den på jobbet. När vi kom hem så grillade vi Choritzos och spelade Super Mario World hela kvällen i stort sett. Imorn ska jag gå upp runt 2 och då ska jag lägga mej ute i solen och sola och lyssna på någon ljudbok. Strax är det dax att gå till jobbet vilket fortfarande konstigt eftersom man är van att sova denna tiden. När klockan är 7 i morgon bitti så är det dax att gå hem med ett leende på läpparna eftersom det bara är en dag kvar att jobba denna veckan.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: