Darkoo

Spel, Film och annat som förgyller tillvaron

Super duper über glad

Kategori:

Idag är det en bra dag trots att jag var tvungen att gå upp tidigt och att det är pissväder ute. Det första som gör dagen lite extra bra är att jag ska på en interjuv för jobb på teknikmagsinet och det är både nervöst och spännande men det som gör denna dagen till något extra är att jag kan få min nya lägenhet idag. Stefan som har haft den ringde precis och berättade att jag kunde få flytta in idag vilket var riktigt trevligt. LÄNGTAR SÅ! En annan sak som gjorde denna dagen speciell är att Linda Nyman hörde av sig och hon sa att hon ska ta över min lägenhet så vi blir typ grannar. kan det bli bättre på en dag undra jag.

Patrik ska komma till mig efter interjuven på jobbet och efter att han har gått så ska jag nog börja packa ner massa grejor så att jag kan flytta lite imorn. =)


ME SO HAPPY TODAY!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: